18.12.2007., utorak

common app

Sada bih trebala učiti geografiju, no uhvatio me tzv. Senioritis (objašnjenje na wikipediji) i jednostavno ne mogu. Misli mi se stalno odvraćaju od reljefa nizinske Hrvatske na polja Common appa koje još moram ispuniti...

Tako sam opet surfala na CC-u i čitala statistike primljenih učenika na faks mojih snova (to se zove ili Early Decision ili Early Action, objasnim vam kasnije). Ne zanimaju me obične statiske tipa ocjene i rezultati testova jer ovo prvo mi je dobro, a za ovo potonje sam odlučila da me više nije briga :D Zanima me koje su izvannastavne aktivnosti oni ubrojili.
Bilo je priča da ne valja izlistavati previše i da se treba držati što kraćeg popisa i opisa aktivnosti. Ja znam da ja nemam nešto puno aktivnosti, niti nekih skroz važnih pozicija, imam eventualno jednu jako veliku stvar (stipendija za Ameriku), nekoliko drugih sitnih stipendija, nagradica za fotografije, nešto sitno na Lidranu, članstvo u jednoj svjetskoj udruzi, vjernost dvjema aktivnosti (čak iz osnovne!), i to je otprilike to.
Kad sam to ukucavala u Common app, shvatila sam da se ja zapravo bavim vizualnim stvarima i više nego što sam mislila (kad bi se to gledalo na papiru, barem).

Što dalje?
Dakle, ganjam profesore da mi popune preporuke i informacije o školi. Preporuke su gotove i spremne (i dosta lijepe :)), još mi ostaje razrednik s informacijama o školi i generaciji, te prijevod svjedodžbi. Ono što me koči jest da ne mogu dobiti sudskog tumača na engleski na telefon :/ (a ovo ljeto mi je prevodila američke svjedodžbe!) tako da ne znam da li da počnem tražiti drugog ili da ostanem vjerna...

Sad,
najveći dio posla mi još preostaje: eseji. Stvar je da sam počela pisati. Stvar je da imam ideju o čemu bih. Međutim, kad ja to počnem, uvod je dobar, početak je dobar, ali što se tiče samog tijela sastavka, nailazim na prepreke. Znam gdje ih želim završiti, ali ne znam kako povezati s uvodom! Moram poraditi na razvoju priče i onome što točno želim prezentirati u sastavima. Onda mi još ostaje još 5 dodatnih eseja u kojima moram ukratko objasniti zašto mi je baš njihova škola poželjna. Za San Mojih Snova vrtim ideje u glavi i otprilike već znam što točno pisati, ali za druge škole... Pa, malo teže jer u biti samo želim u San Mojih Snova! :p

Onda,
prošli tjedan kad sam popunjavala dodatne pojedinačne materijale za škole, jedna me sitnica oduševila. Jedna škola zahtijeva da navedem tzv. "School code". Očekivala sam opet, isto kao i s CEEB codeom (*šifra škole koja je registrirana pri College Boardu koja radi SAT testiranja. Većina običnih hrvatskih škola ju nema.), da moje škole neće biti. Međutim, htjela sam znati koje su hrvatske škole izlistane.

"Select country:"
Croatia
"Select city: (blank)/Split/Zagreb"
selectah to prazno polje
"Select school:"

...

I znate onda na što naiđem? Na moju dragu Gimnaziju! :D Nisam mogla vjerovati da je tamo bila izlistana! To je znak da se tamo moram prijaviti! ;) (Ali ne, ne radi se o Snu Mojih Snova, on nije tražio takav code) Moram priznati da mi je bilo drago vidjeti mnogo hrvatskih gimnazija na tom popisu :3 Muhaha.

I još jednom:

Šaljem pozitivne misli u svemir: "Upadam, upadam, upadam, upadam..." :D

Sretno nam svima pred kraj polugodišta!


A sad kad sam to izbacila iz sebe, odoh više prionuti na ovu geografiju...
- 23:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


***04/06/2007 Vratih se u Hrvatsku, ali sam prelijena promijeniti sadržaj boxa.***


Ovaj blog prvenstveno pišem sebi za uspomenu na ovo iskustvo i kao doživljaj iz prve ruke svim učenicima (poput mene) koji se spremaju na ovaj pothvat i zanimaju ih detalji. Zbog toga će tekstovi često biti duži, čak predugi i s naizgled previše detalja, ali meni važnih i dragih detalja. Nadam se da će ovo nekome biti od pomoći i da ću uspjeti potaknuti ili ohrabriti bar nekoga da se odluči na razmjenu.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jedno optimistično žensko biće koje je dobilo priliku poći u SAD na godinu dana pohađati treći razred srednje škole. Ostat će tamo 10 mjeseci od sredine kolovoza 2006. godine i jako je sretna zbog toga.
Inače nosi dioptrijske naočale ili kontaktne leće, sumnja da može živjeti bez njih jer joj omogućuju da svijet oko sebe vidi u punom sjaju. Taj sjaj voli i fotografirati.
Hobiji su joj fotografija, Photoshopiranje, putovanje, upoznavanje zanimljivih ljudi, pričanje na engleskom, prejedanje čokoladom, jabukom i salatom od kupusa te pranje kose. I baš ju briga što vi mislite o tome.
Postavila je novi dizajn nakon skoro godinu dana i ni sama ne vjeruje da će mijenjati ovaj dizajn do kraja njena života u Americi. Eventualno banner povremeno. Misli da je ubacila možda previše motiva američke zastave... hm.
Kad ju pitaju koju glazbu voli, diplomatski odgovara: "Bilo koju dobru glazbu", što je i istina, jer voli sve od Britney, Jamesa Blunta, Blinka, Nelly Furtado pa sve do Die Toten Hosena, irskog folklora, Bacha i oldiesa (posebno 50.-e i 60.-e), ali ne može slušati previše heavy metala niti techno pjesama odjednom, malo su prežestoki za njen ukus.
Ne voli biti u društvu koje mora komentirati svakoga koga znaju. Smatra da takvo društvo nije ni zapravo društvo jer svatko svakoga trača. To joj nema smisla jer ne voli zadirati u tuđu intimu, a i zalaže se za toleranciju i razumijevanje.
Nešto najdraže ne svijetu joj je pogled. Nešto sitno i neverbalno, ali ima toliku moć i snagu. Nevjerojatno kako jedan poseban pogled uljepšava dane, tjedne ili čak mjesece.
Divota.

Najdraži film: Moulin Rouge.

Što mora obvezno napraviti u SAD-u:
- kupiti bratu country CD (DONE!!!), kupiti Conversice, umočiti noge u neki od Oceana, poći na koncert nekog garage-banda, napraviti snješka :)
- poći na misu u gospel crkvu :))
- umočiti noge u Atlantik, ako može htjela bi i u Tihi Ocean
- poći na koncert!
Htjela bi još i:
- posjetiti Kanadu i obići dosta djelova SAD-a
- snowboardati

Što je dosad napravila:
- kupila bratu odvratan country CD :p
- kupila sebi Moulin Rouge double disc DVD :)) i Britney live koncerte Las Vegas i Hawaii :)
- vidjela Atlantik, noge još noije umočila, ali su u planu
- divila se zgradama svoje škole
- obišla Freedom Trail u Bostonu, imala turu brodom, bila u shopping centru
- boravila u Connecticutu i Maineu, posjet Bostonu, vožnja od Connecticuta do Mainea (znači autobusom prešla Novu Englesku :p)
- odigrala sezonu field hockeya
- pronašla mnoštvo azijske hrane :)
- igrala se u Photoshopu za vrijeme nastave zvane Digital Imaging
- prošla prvi trimestar

Što je za sad u planu:
- dizajniranje vozila za lunapark u proljeće na satu Honors fizike
- mačevanje
- volonterski put u Louisianu da pomogne izgraditi kuće uništene u uraganu
- proljeće na Floridi
- sat grafičkog dizajna
- yoga
- pletenje
- selidba u novoizgrađeni dom

Škola joj je u saveznoj državi Maine koja je poznata po jastogu, morskim plodovima, snijegu, hladnoći i prelijepoj jeseni. Ima samo dva mjeseca ljeta, a svo ostalo doba je dosta hladno. U biti, jako hladno.
Misli da će joj godina biti jako zanimljiva :) (iako će morati polagati sve predmete koje nije imala u Americi po povratku u domovinu. No zna da će se već nekako snaći :D)

Što sad veli:
Kolovoz:
U Maineu je hladno. Moraju se nositi dva sloja majica uvečer, a po danu zna biti toplo ako je sunčano, ako je oblačno i ne baš. Obvezni komad odjeće: sweatshirt s natpisom "Maine" :)
Studeni:
U Maineu je hladno. Jakna se morala nositi od 9. mjeseca, vjetar nekad zna puhati kao duborvačka bura u siječnju. Više nema ni prelijepog lišća nego samo gola stabla. Jutro često zna biti obavijeno maglom i jedva se nešto vidi na dalje od 40 metara. Međutim, naš dom je često pregrijan tako da mogu bez problema šetati u ljetnom topiću i kratkim hlačicama. Obvezan komad odjeće: sweatshirt s logom moje škole i natpisom "Field Hockey" :)

Contacts
Prijedlozi, komentari...

Jako mi je drago čuti dojmove od ljudi koji me čitaju :) Bilo preko komentara ili maila. Slobodno mi se javite ;)




Blog.hr
Moulin Rouge forum
Moulin Rouge official site
James Blunt
Britney's fan-page


Organizacije za stipendiranje razmjena:
- prijave u drugom razredu, za razmjenu u trećem:
[Forum za Slobodu Odgoja]
[ASSIST, Amerika] - jednogodišnja razmjena
[HMC, Ujedinjeno Kraljevstvo]

- prijave u drugom i/ili trećem razredu za školovanje u trećem i četvrtom u jednoj od 13 svjetskih lokacija:
[United World Colleges (UWC) - Hrvatska]
[United World Colleges - općenito]
- UWC je isključivo dvogodišnji program

Team England:
stipendist Traveller @ Bloger
Zvrk
PinkDress
Hayley

Team gimnazija:
Bubi

Team USA:
na razmjeni, The Eleven
Postsecret
Michi

Team Hrvatska:
Angel Girl Ajetam
Ivan_1_1
Kylie
Lavander
Madonna
Mia
Mikelangelus
...One Tree Hill...
Ribafish
Sasha
Silv3r
So emo it hurts
Sunshine
Teeja
Tender memories
Zrinsko pismo

Team Australia:
Karen Cheng

A kad se jednom nađete u Americi ili Engleskoj ili gdje god vas put ponese, obvezno se registrirajte na
Facebooku



Prijavljujete se na faks u Americi?

1. potražite upute i smjernice
Institut za Razvoj Obrazovanja

- pretražite fakseve
Princeton Review*
(*nije povezan sa sveučilištem Princeton)

- saznajte "insider" novosti
College Confidential forum

2. započnite prijavu na većini fakseva
Common App

3. testovi:
TOEFL (test engleskog)
SAT I & SAT II

4. potražite stipendije!
Fastweb






moj banner :) ako me netko hoće na svom blogu



Arhivar
desktop icons
[apple]
[hamtaro head]

Apple govori o stipendijama:
- 2011 -
[]
[]
[]
[]
[Benjamin Franklin Transatlantic Fellows Summer Institute - ljetna stipendija za SAD]
- 2010 -
[Natječaj stipendija za SAD i UK se otvorio - brzo na FSO! ]
[stipendije za SAD i UK za srednjoškolce]

- 2009
[where I have been, what I have been doing...]

Apple comes home (2008):
[online ili pošta?]
[FSO stipendisti 2008/2009]
[senioritis & interview]
[moj interview]
[college interview]
[rock šalabahter]
[college ili university?]

- 2007
[common app]
[12. mjesec & college app]
[svjedodžba]
[keyword activities]
[my american scrapbook: čokolada]
[toefl IV]
[my american scrapbook: samopouzdanje]
[my american scrapbook: web shopping]
[natječaj za Ameriku i Englesku se otvorio - 2007]
[škola - prilagodba]
[toefl III]
[toefl II]
[my american scrapbook: facebook]
[toefl I]
[faks i tako to]
[aftermath]
[pogled s visina]
[my american scrapbook: kilaža]
[holiday? ka-ching!]
[shop 'till you drop]
[my american scrapbook - visina]
[home, sweet home]

Apple in USA (2006-2007):
[pie throw]
[OC: kad sve ode naopako]
[graphic design]
[zar već?]
[juniorska groznica]
[prom]
[look what I've designed! :D]
[o zimskom trimestru I]
[a odakle si?]
[OD etc.]
[long weekend]
[snježno poslijepodne]
[nakon 5 mjeseci u SAD-u]
[post nakon dugo vremena]
[raspored II]
[4 mjeseca u SAD-u]
[Profesori]
[busy as a bee]
[...let it snow...]
[kruh naš svagdašnji...]
[gadget tale]
[panorama & kino]
[thanksgiving]
[javor all around]
[3 mjeseca u SAD-u]
[the exams are over!]
[otvoren natječaj za razmjenu!]
[TOEFL&američka hrana]
[viekend u Bangoru (slike)]
[američki studij]
[nakon 2 mjeseca u SAD-u]
[najava natječaja]
[škola i raspored]
[događaji u 2 tjedna
dio prvi&dio drugi]
[iz sjećanja: aerodromi]
[kako razmijeniti novac u Americi i zadržati zdrav razum]
[dio drugi. Farma?]
[Na putu za Maine]
[Boston]
[:D (ono, sletila sam u Boston :p)]

Apple goes to USA:
[o lektiri (2)]
[round round]
[kako ćete i vi do Amerike ili Velike Britanije?]
[faq]
[dress code]
['cause we are living in a material world...]
[sve u svemu... danas o cjepivu]
[my brand new American schedule]
[o američkim lektirama]
[Američki Beograd?]
[moje amerikanstvo]
[Opa! Novi post? O da, americki ;)]
[American dream]

Wallpapers:
[BITE ME!]
[hamtaro balcony]
[I Love APPLES]
[Moulin Rouge x6!!!]
[Zelenilo BiH]

Slike:
[ekskurzija, dan II: praha]
[ekskurzija, dan I: zagreb - beč]
[praha I]
[Dubrovnik, 04.08.2006.]
[Pula]
[Azzurri]
[Zagreb]
[Božićni Dubrovnik]
[Sun and Raindrops]
[Crno-bijelo u boji]
[Crveni Dubrovnik]]
[Photoshop rules 8)]

29.05.2006